How can I protect you in this crazy world?

Här om dagen vandrade jag runt i min mardröm!
Mormor och Morfar bjöd med mig att åka till någon park med ungarna, trevligt kan man tro
Men nej
Det var fåglar överallt!
Ochdet värsta var att dom sprang efter dig och liksom väste och hade sig
Morfar fick reda på att jag är rädd (gick liksom inte att undgå när jag sprang förbi och nästan grät)
Då började han egga fåglarna att jaga mig
Ett tag funkade det på en äcklig stor gås
Då blev jag inte glad
Då fattade han att det inte var kul och sa förlåt
Men förstår ni hur jag mådde?
Sen sa dom åt mig att ta en promenad runt "sjön"
Kan tyckas verka trevligt det också
Men det var ännu mer fåglar på andra sidan
Jag har aldrig gått så fort i hela mitt liv

Kommentarer
Postat av: mammagerti

Stackars Tjohanna.. Puss o Kram

2010-03-17 @ 22:33:48
Postat av: Liten

och som jag älskar dig systra mi

saknar dig något otroligt

Emma påminner mig allt för ofta om hur du lärde mig gå i klackskor med mjukisbyxorna uppe vid tuttarna

vi är ganska skojiga vi

Älskar och Saknar dig fina systra mi

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0