Promise this..

Åh vad jag är less på att aldrig hitta jobb.
Eller idag hade jag en intervju med Simens men det gick nog inte så bra
Mest med tanke på att det var en tjänst på IT avdelnings kundtjänst och jag är ju som bekant inte någon hejdare på sånt, men va fan att komma fram till en intervju utan några som helst kunskaper är inte illa pinkat.
Har en annan intervju på onsdag, den vet jag inte ens vad den är för, men gissar på något med datorer, också en kundtjänst grej i alla fall..

Sjuk är jag också, inte så himla kul som man kan tro
Man ligger mest i sängen
Kollar lite på datorn för tvn funkar inte och någon DVD orkar jag inte hitta
I morgon måste jag jobba, trots att jag är sjuk
Det är inte heller kul

Igår krashade jag och Alan nästan förresten
Alla vägar var is
Ganska spännande

NU ska jag tydligen kolla på Barbiefilm, kul liv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0