Mina ögon svider, dom har torkat båda två

I dag hade jag min efterlängtade intervju.
Gick faktiskt galant och dom vill ha en andra intervju med mig, tjohoo bah!

Precis innan jag skulle gå in ringde ett annat jobb och frågade om en intervju så dit ska jag på onsdag samt en telefon intervju för ett tredje bolag här någon dag, 2 av dessa 3 jobb är med båda svenska och engelska
Skulle vara himla skoj att få använding av min svenska här borta

Ikväll ska vi på puben jag och min galanta framtida sambo (Woopwoop!) Vi ska kolla på våran kompis Denis som har en spelning, ska bli skoj.

Nu måste jag hitta något att ha på mig, något som inte är fullt av köttfärssås, snor och liknande
Mitt jobb är som ni förstår otroliiigt glamouröst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0