Don´t Stop Believing

Nu börjar livet bättra på sig lite tycker jag
Har spenderat en helg borta från Cork i Kildare
Med min gamla familj
Har haft det kanon, blivit bortskämd med massa god mat, kakor, muffins och tårta
Samt ett par öl här och där
Jag tror det var precis vad jag behövde komma bort till människor som inte vet så mycket om mig och C
För nu känns det mycket bättre
Det är slut på riktigt
Kontakten finns men chansen att vi blir tillsammans igen är lika med noll
Och jag har börjat vänja mig vid den tanken
Det känns inte helt rätt inte speciellt bra heller
Men det är nog faktiskt det bästa
Men kan ju vara kompisar, väl?

Annars kan jag gå till "Horans Heatlh Store"
Något som jag själv tycker är fantstiskt skoj
Inte många som verkar hålla med men jag tycker det är kanoners!
De ni

Kommentarer
Postat av: Liten

hahah, horans..

jag sitter och försöker hitta familj över sommaren i Irland

hittade en men dom hade fått fan hur många svar som helst så får väl se hur det blir med det :P

saknar dig fina systra mi

Älskar Dig

2010-04-07 @ 09:55:58
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0