As dust dances

Herregud detta  måste ju vara jordens tråkigaste blogg
Ett inlägg i veckan om ni har tur
Men anledning är mycket enkel, jag har tråkigt
Eller jag har inte tråkigt men det händer inte så mycket
Eller nu ljög jag igen, det händer grejer
Men det är svårt att få det ner här
Det är liksom lättare att bara låta det vara
Jag är som vanligt bara förvirrad
Men jag är glad och ganska happy
Börjar få lite panik över att lämna Irland igen
Jag trivs verkligen så himla bra här
Och som vanligt vill jag inte alls åka
Fast skulle vara mysigt att ha familjen närmre
Men ni kan ju flytta hit, allihop?

Nej nu ni, blir det till att ta på sig regnjackan och knalla över till Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0