Tillbaka i Östersund

Nu är jag tillbaka i min vardag
Jobb, men inte så himla mycket som i augusti tack och lov
Börjar lite lätt i dag med ett fem timmars-pass, helt lagom
Sen den 5e oktober sätter jag i gång med körkortet
Äntligen
Nu har det fått vänta länge men nu äntligen så är det dags
Ska betala och shit på fredag när lönen kommer
Kommer synas på kontot
Usch förstår inte varför det ska vara så himla dyrt

Annars sitter jag på en finfin förkylning
Eller svininfluensa?
Hoppas inte eller snarare det är inte det
Men förkylning är inte heller kul
Jag har en mansröst!
Inte helt manlig men liten antydan tycker jag nog att det är

Nej nu ska jag leta efter strumpor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0