Spring spring!

Eller i mitt fall cykla, cykla
Har en hel del att göra idag ändå känner jag mig inte ett dugg stressad
Nästan lite för lugn, lugnet före stormen ungefär
Kl 13 har jag körlektion, fram till klockan 14.30
15 börjar jag jobba, jobbar sedan fram till 21.30
Sen hem och sova för jag har lektioner i morgon också
Och den där jävla teorin,jag hatar den
Med passion!
Ingenting får mig så grinig som den just nu
Det skulle varit snön igår kanske,eller nej jag blev fan gladare av snön
Den gör inte att jag känner mig dum

Nu kom jag på att jag måste på apoteket också
Min ytterst tjusiga nya skor ger mig sånna jävla skavsår
Det är inte ens kul, bara äckligt
Så måste köpa plåster eller skor
Tar nog plåster.. Känns som att man kan komma undan lite billigare då

Förresten idag är det ingen snö
Bara sol en massa massa sol hur bäst som helst

Och förresten om någon vill ge mig en resa till Irland 28e dec - 3e jan
så säger jag inte nej tack
Bara så ni vet

Kommentarer
Postat av: Marie

-3 i morse!

Men ingen snö. Vi hejar på dig, teorin är inte så knepig som den känns, det finns en logik i det hela...

Stor kram!

2009-10-06 @ 10:10:11
URL: http://mynameismarie
Postat av: Marie

hej hej jojo mamma tittar pådatorn men jag pasa på att skriva till dig medans hon smsar kram på dig///kayleigh=)=)<333

2009-10-10 @ 21:58:30
URL: http://mynameismarie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0