Just another day in paradise

Fast just nu är mitt paradis rätt kasst
Har världens största skavsår så jag gråter när jag sätter på mig skorna
Vilket gjorde att jag idag legat på soffan och pluggat teori hela dagen
På ett sätt bra på ett annat dåligt
Jag har haft sjukt tråkigt
Men nu kanske teorin kan släppa lite, hoppas kan man ju alltid

Har funderat lite och känt att eftersom jag var hemma hela dagen med massa tid
Då hade jag kunnat klämma till med världens blogginlägg
Hur kul som helst, men nej
Förstår inte människorna som bloggar en gång i halvtimmen
Hur sjutton kan man ha något nytt att skriva så ofta?
Eller är det bara jag som har ett innehållslöst liv?
Har andra människor verkligen så mycket omkring sig att dom kan berätta nya saker så ofta?
Jag fattar nada, fast jag har ju å andra sidan inget liv heller
Speciellt inte nu, kommer ju inte ens ur lägenheten, huvva..


Min liten har blivit stor och flyttat in i en egen lägenhet och jag är på väg att flytta hem till pappa igen
Mycket patetiskt må jag säga
Fast ganska mysigt, jag gillar min pappa, han är bra
Och jag gillar Björklinge i lagom doser
Alltså i nån vecka eller månad då och då
Bli bortskämd med gos av mina små trollungar
Närheten till min Fia och min Blomster
Och min fina storasyster som jagtycker så himla mycket om
Men oftast brukar ju min liten finnas där med
Knasigt utan henne
Och mamma, fast på något hemskt sätt har man vant sig vid att man inte träffar mamma så mycket
Ganska jobbigt, fast för mig och mamma är det nog bra för då bråkar vi inte lika mycket när vi väl ses
Och kanske jag har körkort nästa gång jag är hemma
Då kan jag åka till min mormor, då kanske man får pannbiff, jag gillar pannbiff..

Nej nu ska jag ta en apelsin och återgå till min väldigt intressanta teoribok

 


Kommentarer
Postat av: Ylva

känns väldigt knasigt att inte va hemma när du kommer hem.. känns mer som om jag är borta på praktik bara och snart ska komma hem till röda huset igen

älskar dig systra mi

2009-10-20 @ 13:52:02
Postat av: Marie

Puss syster!

Jag tycker himla mycket om dig med!

2009-10-20 @ 21:47:49
URL: http://mynameismarie
Postat av: mammagerti

Jag har inte vant mig att inte finnas... Bara född på fel plats och försöker rätta till det.Puss ungen min

2009-10-25 @ 18:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0