Fortfarande Senil

Jag har kommit fram till att jag måste börja skriva upp saker
Igår efter jobbet skulle jag hem, hade bara ett problem
Jag kom inte ihåg om jag hade cyklat eller gått dit
Såg inte min cykel så stod och funderade på om den blivit snodd eller om jag faktiskt gått till jobbet
Sådant gör mig lite putt
Det är så himla jobbigt att inte komma ihåg sånna saker, ytterst irreterande
Teorin har börjat lossna lite faktiskt, känner mig inte lika dum som ett vedträ längre
Dock kan jag vara ärig och säga att något Nobelpris ska jag inte räkna med

Efter helgen har jag ledig vecka minsann, ingen körning och inget jobb
Bara halkbana så ska nog hoppas på att bli inringd en gång eller två
Pengar är ju ganska trevligt och det är sjukt tråkigt att inte göra nåntong förutom att plugga teori i en vecka

Nu ska jag kila iväg till jobbet, om jag kommer på vart tusan jag har lagt husnyckeln..
Kanske i väskan?
Eller hade jag väska igår förresten?
Gaaah jag minns inte

Hmm hittade nyckeln i skon, hur tänkte jag då?

Kommentarer
Postat av: Marie

Det är nog genetiskt, jag var helt säker på att jag läste din blogg senast igår, kollar idag o inser att det finns TRE olästa inlägg!

Jag trodde j läste för ett par dar sen också, men d tycks inte stämma. Har j glömt det jag läst eller var det förra veckan j kollade flera gånger? Fast jag vet att jag haft datorn på minst två gånger den här veckan, senast igår, det finns det vittne på!

Ja vi har det lite jobbigt med minnesgenen här i familjen...

Men vi är bra på annat!

2009-10-16 @ 11:37:27
URL: http://mynameismarie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0