I wish I was a Tant

Idag vill jag vara precis som en tant på mitt jobb
Hon sover, äter, löser korsord, stickar och handarbetar på sitt rum
Sånt vill jag också göra
Jag vill vara en tant
Funderar helt seriöst på att lära mig sticka eller nåt sånt coolt
Men eftersom jag inte ens kan sticka en halsduk känns det bortkastat
Kanske ska börja brodera medans jag sitter här hemma och svär över hur det låter på lördagskvällarna när dom ränner runt här utanför
Dessutom lär det vara ganska billigt att vara tant, eller?
Man sitter ju bara där, stickar lite och myser
Så får det bli,jag ska bli tant
En ascool tant
Alla andra tanter kommer vara avis

Förresten min roliga grej jag inte får berätta?
9e juni 9e juni 9e juni
Åh som jag längtar, jag är så himla jätteglad
Glöm inte det nu folket
9e juni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0