Perfekt dag? Ja nästan så

Började med en sovmorgon
Första gången på ca 3 veckor som jag inte vaknat innan klockan åtta
Så skönt att äntligen få sova lite

Sen blev det sjukhuset för liten är sjuk
Som vanligt
Hon har lika dåligt immunförsvar som Elna
Och då är det illa, riktigt illa
Dom två är jämt sjuk, kan inte vara kul

Sen skulle vi till Åres chokladfabrik och bli lite tjocka
Det var stängt
Ganska snopet.
Det blev Ica med massa lösgodis och glass
Vidare till Ottsjön
Grillning
Så himla svenskt, soligt korvgrillning och Trocadero
Sen kasta sten i vattnet
Jag var bäst (men det var ingen överraskning)
Sen vidare hem
Sätta sig i fotöljen se lite hockey och sen har jag inte rört mig nämnvärt mycket
En mycket mycket bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0