På En Torsdag?! Blir det tårta?

Nä ingen tårta fick man¨
Fast det var lite kalasigt och så men öl fick man, det är minst lika bra
Idag är detsolsken igen ochdet märks
Alla mina fräknar börjar komma nu, näsan är prickig, det är bra
Ganska gulligt och smilgrop har jag också, upptäckte jag

Jag längtar efter Östersund idag, ska bli mysigt att komma "hem"

Idag är det fredag igen, så skönt fast veckan har varit kort, tack gode gud
Frauke är ju här också så sällskap har man hela dagarna
Vilket är ganska uppskattat
Kildare är ju inte en världsmetropol direkt
Gulligt och mysigt på alla sätt och vis men ganska tråkigt
Och på söndag är det Roadtrip igen, denna gången KUSTEN!





Bara för att jag gillar att min lillebror var här!

Kommentarer
Postat av: marie

Mys med bror!

2009-03-20 @ 21:53:51
Postat av: Maria

Haha, klockren rubrik stumpan!

2009-03-22 @ 11:39:38
URL: http://maaaria.blogg.se/
Postat av: Sönnta

Nästan lika snygg bild som den jag hade på oss;)

2009-04-08 @ 20:20:37
URL: http://sunnta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0