Nej jag har inget stetoskop!

Seriöst finns det ett råd som är mer meningslöst än
Lyssna till diit hjärta
Ursäkta om jag påpekar det, men hjärtat är ett organ, det pratar alltså inte
Jag kan glatt erkänna att för nån vecka så var jag helt med på den här idén men nuhar jag för mycket tid att tänka på
Och nu har jag ändrat mig
Sluta ge mig det rådet, har ni inget vettigt ordentligt eller hjälpsamt att säga
Så behöver ni inte säga någonting alls, så det så

Och Marie, jag har inte alls gjort dåliga livsval, dom har alltid en mening
Jag kan använda huvudet och det har jag gjort också

Den här bloggen börjar bli ganska arg, konstigt
För jag är en mycket glad männsika
Fast lite för mycket att säga kanske..
Äsch skitsamma, ingen tvingar er att läsa
Så ni kan sluta
NU
På en gång
Om ni vill alltså

Kommentarer
Postat av: marie

Sa inte att du har gjort dåliga livsval! Jag sa att jag TROR du har gjort EN miss. Stor skillnad!

Hur som haver bara du mår bra och är glad!

Hur går det för familjen och viktväkteriet?

Jag har just klämt en påse popcorn och är flottig i hela ansiktet! Syskonträff när du kommer hem? Dop den 6/6. Snart är jag oxå en moster!

Stor kram på dig syster!!!

2009-03-05 @ 21:22:19
Postat av: mammagerti

Visst är det skönt att vara arg:) Jag har stoppat i mig 200 gram schweizernöt av olika anledningar... Har dessutom en 200 gram mjölkchoklad till lite senare som troligen blir snart;) Dop 6/6?? Jaha, då måste jag knoppa över, Ylva tar väl student 5/6?? Nu ska jag läsa vidare:/ Men det kanske blir en sjuksköterska av mig den 7/6.. Vem vet inte du, vem vet inte jag....TJOHANNAAAA!! Puss på er alla

2009-03-06 @ 19:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0