Ja HURRA!

Min första dag på jobbet som har känts bra
Det kändes som om att jag faktiskt kan trivas där
På Norr
Där vill jag jobba
Men jag hamnar väl på Centrum eller Söder bara för det
Tre dagar kvar
Sen ska jag till Boden
Ska bli trevligt

Idag är en Irlands dag
Jag sakanr Irland, jag saknar Elna
Och jag saknar han den där ganska så mycket


Om två dagar fyller jag år minsann
23.. Ingen kommer tycka om mig då
Om man nu ska tro på Blink 182
Trist..
Kan bli jobbigt om ingen ska tycka om mig på ett år

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis på födelsedagen min allra bösta Johanna!

Jag har kollat på resor, Oslo - Östersund.

I början av juli. För nu har jag svåra abstinensbesvär här!

Saknar dig min sockerbulle

Puss och knos

2009-06-18 @ 19:05:40
URL: http://maaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0