Efterlängtad fredag

Nu är det helg igen, tack gode gud
Jag är så trött, jag orkar inte kliva upp 7.10 en dag till
Eller imorse vaknade jag kl 6.15 för att Emma var uppe och spelade nintendo fast hon inte fick
Så det blev ett jävla liv i luckan
Men nu är hon lugn tror jag, jag har stängt in mig på mitt rum
Jag är less

Surar lite på mr.R också,
Han har varit för sjuk för att ses denna vecka
Fast han har åkt runt till sina kompisar, det tycker jag är dåligt
Så kom igen ett gemensamt BUUUUUUU
Hoppas han känner hatet
Eller inte hat men gringheten

Man borde spela in mig och Elna när vi åker bil dom finaste sakerna komms på i den bilen
Tex, fisktamponger
Tro mig det finns en braanledning till fisktamponger
Fast sen har jag glömt bort en helmassa
Men kul låter vi förmodligen


Nu ska jag klämma i mig lite choklad fast jag har godisförbud

Busigt


Kommentarer
Postat av: mammagerti

Hej hej hoppa! Vi ska äta pizza precis lika onyttigt men gott just precis idag:)

Puss o Kram på Du

2009-01-10 @ 17:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0