Let´s Kill Ourselves A Son

Det absolut värsta med mitt jobb är dom dagar man jobbar själv på kvällen
När man ska komma ihåg allting själv
Då spelar det ingen roll när man går och lägger sig för man ligger ändå bara och tänker och ställer sig frågor som:

Har alla fått medicin? Har jag tömt alla kateterpåsar? Satte jag nu en långpåse på det där rummet?
Har jag fällt ner alla sängar efter fikat så att ingen sitter rakt upp och ner? Ligger alla på sitt rum?
Har alla fått sina nattblöjor? Har alla fått på sig sina sovkläder? Lade jag på en extra filt inne på det där rummet där det är så kallt? Plockade jag ur diskmaskinen? Har jag dukat för frukosten?

Det är sånna tankar som gör att jag inte kan sova på nätterna

Intressant va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0