Dear (your name here...)

Som vanligt en massa beslut att ta
Och som vanligt kunde jag inte brytt mig mindre
Funderar på att ta mig en sista minuten bort
Till solen en vecka
Slippa tänka på allt som man måste eller varför inte allt som man borde
Tycker att när man har ett liv ett enda
Då borde man väl få leva det utan en massa stress, krav och beslut
Ta det i sin egen takt helt enkelt
Det hade jag tyckt ganska så mycket om

 

En annan grej jag tycker ganska så mycket om är blåbärssoppa
Lediga mornar från jobbet och vindruvor, mums
Sol är också trevligt, men jag är ändå för lat, eller lat
Jag prioriterar inte en promenad framför att laga mat så att jag får äta
Så är det
Jag gillar mat eller nu ljuger jag, jag älskar mat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0