Smitta på jobbet..

Och nu pratar vi inte om Svininfluensan
Utan om att bli senil
Smittar det?
Ja, enligt min teori måste det smitta
För sen jag började jobba där har jag blivit helknäpp
Mitt huvud är hel knasigt
Iofs har det alltid varit lite annorlunda
Men nu är det bara världens fest i mitt huvud konstant
Det är så himla knasigt i min skalle ibland
Oftast ganska roligt
Men ibland ganska frustrerande

Jag gick i veckan och plockade på mig penna på penna på penna
För jag fick för mig att jag inte hade någon när jag skulle signera medicinlistor
Vid hemgång hade jag 12 pennor
Hur fasen missade jag det?
Ena fickan var alltså överfull av pennor
Men jag gick glatt och plockade på mig fler
Folk  frågade om jag hade en penna och jag svarade "Näe, men det ligger säkert någon på kontoret"
Hallå, jag hade ju 12 pennor!

Och imorgon är det dags igen,
ska nog knyta fast en penna på ett snöre runt halsen så jag slipper fundera på det
Mycket bra idé, ska nog passa på att göra samma sak med nycklarna
Dom har en förmåga att sitta kvar i ett medicinskåp ganska länge innan jag fattar vart dom är
Måste genast springa till Kvantum och leta snöre
Grönt vill jag ha eller svart, måste finurla på detta

Ha en trevlig helg folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0