En weekend Resa

Idag har jag bokat mig en weekend resa
Lite semester
Ska bli skönt
Resan som går avstapeln den 10e september har slutdestination Oslo
Oslo och min Maria
Någonting att se fram emot alltså
Jag är så jävla pepp
Har inte träffat människan på 1½ år, så det är nog dags nu

Och Oslo, bästa Oslo nu längtar jag
Vi räknar va?
17 dagar!

Och så 11 dagar kvar tills finbesöket från Irland
Den här gången ska ni få kort familjen, jag lovar

Det är alltså Conor som kommer på besök

Också en weekend

Det verkar vara min grej just nu


Kanske ska boka en weekend till på en gång

Prag?


Kommentarer
Postat av: Maria

Vi räknar, trust me babe!

Åhh, det här blir galet bra.

Du är bäst. Puss

2009-08-24 @ 23:22:30
URL: http://maaaria.blogg.se/
Postat av: Ylva

tänkte bara slänga in att jag älskar dig systra mi :)

2009-08-28 @ 12:05:29
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0