Problematisk separationsångest!

Jag har  gått och mått skit för att jag måste åka om två månader
Nu är läget värre
Kan vara så att jag inte kan åka tillbaka efter nästa veckas besök i Sverige
Cathal har blivit av med jobbet och som det ser ut nu så kan han inte få nytt
Dom har sänkt Niamhs lön och detta innebär att dom inte har råd att ha kvar mig
Jag har panik
Jag vill inte åka om en vecka
Jag vill ju inte ens åka om två månader

Jävla skit världsekonomi
Bli bättre, ge Cathal ett jobb och gör så att jag får stanna
Jag vill inte till Sverige, inte ens lite


Kommentarer
Postat av: marie

Oj! Här gick det undan! Jag hoppas det löser sig!

Vi längtar efter dig!

Kram!

2009-04-02 @ 20:20:52
Postat av: Anonym

Kanske Östersund ropar tidigare:) Finns en mening med allt...

Kram

2009-04-03 @ 07:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0