Guldfisk..

Det är jag i ett nötskal
En liten guldfisk som simmar runt runt på samma ställe hela tiden men glömmer bort det
Idag har varit en konstig dag, jag har tänkt saker för att glömma dom 2 min senare
Var otroligt nära att jag glömde går och möta ungarna idag, visste att jag skulle göra nånting 15.10 (samma tid varje dag)
Men jag kunde inte för mitt liv komma ihåg var det var, fast sen kom jag på det som tur var

Hittat saker där dom inte ska vara också men men det händer ju lite då och då
Det beror nog inte på min fisk dag.

Idag är det varmt på mitt rum
Och?
Det är nog vad ni tänker nu  men då kan jag berätta
Att mitt rum är alltid iskallt, man måste klä på sig för att palla vara här inne
och tjocka tofflor måste man ha också annars blir tårna isbitar
Igår var det på gränsen till att man behövde mössa och vantar
Så kallt är det, men resten av huset är normal varmt

Nu babblar jag så jag lägger ner och går och väntar på Elna istället, det är så himla skoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0