Regn? Inte regn?

Man vet fan aldrig i det här landet, molnen är tunga som fan
Men inte fan kommer det regn och varmt är det också
Blir nog att promenera runt Curragh med hunden ikväll
Men får se om man törs efter vad jag har hört så är min favorit promenad
tillhållet för stadens pojkar som håller på med Steetrace, så Fia och Fredde
Kom kom =)

Igår var det tisdag och som vanligt träff med tjejerna i Naas
Riktigt riktigt trevligt, hade väldigt kul för en gångs skull
Kanske för att fransyskorna faktiskt pratade engelska den här gången..


5 dagar, nu är jag nervös

Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan hoppsan! :)
Allt bra med dig?
Ha en trevlig och härlig dag.

(Sugen på att vinna en bloggdesign?
Kolla in min blogg)

2008-05-28 @ 14:23:56
URL: http://fakkors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0