Men tack då..

Jag har idag insett att  min tattuerare inte är så jävla trevlig..
Jag blev tillsagd att ringa idag för att boka tid få pris och så vidare
Och jag med min underbara telefonskräck var ju tvungen att förbereda mig i 20 minuter och så när jag väl ringer så är han inte ens där så jag blir tillsagd att ringa senare igen, jaha underbart mera telefon med folk jag inte känner...

Så när jag väl ringer igen så mumlar han lite grann i två minuter med sin breda dialekt sen säger han jättenöjt "Byebye"
Eh jaha
Så nu vet inte jag om jag gått med på nånting eller vad det är som händer men jag skrev i alla fall ett mail om att jag komemr dit på söndag, så får hoppas dom är trevligare då
Och vi får hoppas att dom pratar ordentligt så att jag fattar nånting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0