Men Hujedamig!

Nu ska familjen börja läsa min blogg också, jaha så nu måste jag börja tänka på vad jag skriver här så att det blir finemang och ingen får ont i magen och liknande :)

Hur som haver i helgen har det inte hänt så himla mycket
Lördagen tillbringades hos Mámo (Irländska för mormor) åt en massa massa god mat och säkert väldigt onyttig också, har en känsla av att lilla fröken westerblom måste börja röra sig annars kommer hon komma hem och se ut som en boll, vilket jag inte är jättesugen på så..

Söndagen tillbringades i Dublin med tyskarna som vanligt eller inte Frauke för nu har hon åkt hem vilket är skitknasigt ärhur tomt som helst utan henne men det blir nog bra om ett par dagar..
Dagen spenderades med planering eftersom att det är lång helg här om 2 veckor så funderar vi på att dra iväg över helgen till Sligo eller Donegal men vi får se eftersom att jag
Ja jag!
Har idag varit på en tatueringsstudio och lämnat in skiss så på onsdag ska ajg ringa och få pris och välja ett datum för att göra den, wohoo
Alltså nummer tre på ingång =)

Denna gången blir det ett latinskt ordspråk på baksidan av vänster vad
Solum Fortis Est - Ensam är stark
Tyckte det passade på mig och har tänkt på den länge
Sen när den är gjord så ska nummer fyra komma så småningom där funderas det på ett keltiskt kors på nyckelbenet eller ordet Eire som är Irland på irländska men vi får se det är just nu rätt långt borta i tiden..

Men nu iaf familjen välkommen till min blogg och förvänta er inte för mycket =)

Over and out


Lé Grá


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0