Jag fick en lista av en kompis..

..Och galeen i listor som jag är så måste jag såklart svara på allt =)



1. Hur gammal är du om 5 år?

27..

2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Frauke, Emma, Niamh, Cahall och Darragh och så hunden Hunter

3. Hur lång är du?
Hela 171 cm om jag minns rätt kan vara 170 också..

4. Vilken är den senaste filmen du sett och med vem?
Oj, såg någon film med Frauke igår men kommer inte ihåg vad den hette, dålig var den i vars fall

5. Vem ringde du senast?
Pappa

6. Vem ringde dig senast?
Niamh

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Hej! Hur har du det? Jag har ingen att spela kort med! Du måste komma hem och spela lite:) Hoppas du trivs och att allt funkar bra! Puss puss" Från min Fialotta

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Skicka sms jag har telefonfobi

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma?
Oj för nån vecka sen tror jag

11. Vilken ögonfärg har du?
Kör en kvalificerad gissning på grönblå

12. När vaknade du idag?
06.00, lite lagom sådär

13. Vilken är din favoritjulsång?
Oj öh jag kan ju inga så jag drar till med Stilla natt fast på engelska

14. Vilken är din favoritplats?
Platsen där där jag mår som bäst är egentligen var som helst i världen bara det är en klippa vid havet med sol =)

15. Vilken plats föredrar du minst?
Offentligatoaletter, det äckligaste jag vet!!

16. Var tror du att du befinner dig om 10 år?
Någonstans i världen hoppas jag..

17. Vad skrämde dig om natten som liten?
Inte ett smack det är mer på senare år som jag blivit rädd..

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Måste varit imorse när Frauke försökte lära sig svära på svenska

19. Hur stor är din säng?
Eh ingen aning men storär den..

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar min finfina Stevie

21. Sover du med eller utan kläder?
Med massa kläder, annars är det för kallt

22. Hur många kuddar har du i din säng?
Fyra..

23. Hur många landskap har du bott i?
Oj, 2 i Sverige ett i Norge och två på Irland

24. Vilka städer har du bott i?
Björklinge, Uppsala, Tierp, Kilkeeran, Oslo, Östersund och nu Kildare

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor fast helst raggsockar.

26. Är du social?
Hmm det beror som lite på, men oftast så är jag väl ganska social

27. Vilken är din favoritglass?
Mjukglass!

28. Vilken är din favorit efterrätt?
Brukar aldrig äta efterrätt men igår åt vi chokladtårta så jag får väl säga det då..

29. Vad tycker du om kinamat?
Bland det godaste som finns

30. Tycker du om kaffe?
Inte ens det minsta lilla

31. Vad dricker du till frukost?
Te

32. Sover du på någon särskild sida?
Haha nej jag sover lite hur som helst och var som helst också =)

33. Kan du spela poker?
Hmm nää det kan jag nog inte påstå 

34. Tycker du om att mysa/kela?
Lite nu och då kanske men inte för ofta

35. Är du en beroendemänniska?
Japp, jag har massa små beroenden

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Hmm nää det tror jag inte

37. Vill du ha barn?
Japp

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, norska, lite spanska och franska och nu senast läser jag lite Irländska

40. Vad spenderar du helst pengar på?
Kul saker eller som här på Irland turist grejer

41. Äger du dyrbara smycken?
Jo det gör jag

42. Vilket är ditt favoritprogram på tvn?
Grey's anatomy eller Desperate Housewifes

43. Kan du rulla med tungan?
Hmm jag tror inte det

44. Vem är den roligaste människan du känner?
Förmodligen Maria eller så kan det även vara min lillasyster hon är kul fast inte medvetet

45. Sover du med gosedjur?
Inte här men i hemma i Sverige har ajg ett som jag fick av bror för 5 år sen

46. Vad har du för ringsignal?
Jimmy Eat world- Chase this light

47. Har du kvar klädesplagg från när du var liten?
Jo något enstaka ligger det i nån låda

48. Vad har du närmast dig nu som är rött?
Hmm allting i det här rummet är lila eller nej nu kom jag på att jag sitter på en röd stol =)

49. Flirtar du mycket?
Haha inte enligt mig själv men anligt andra så gör jag tydligen det ibland

50. Kan du byta olja på bilen?
Nope, har inte ens nån aning om vars oljan finns

51. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nope


52. Vilken var den senaste boken du läste?
"Den oskyldige mannen" av John Grisham

53. Läser du dagstidningen?
I Uppsala varje dag härvet jag inte ens om det finns någon

54. Prenumenerar du på någon veckotidning?
Nope..

55. Dansar du i bilen?
Oftast beror på vem som sitter i

56. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Nån Irländsk konstig sak

57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Namnet på Emmas medicin

58. När var du i kyrkan senast?
Oj förra året nån gång tror jag om det inte gills att jag var i en Irländsk katedral igår..

59. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Hmm det var nog Janne

60. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Hmm 2-3veckor nånting tror jag

61. Vem var den som senast gjorde något speciellt för dig?
Det var nog Frauke som har gjort det mesta för mig sen jag kom hit, fixat så jag träffar folk och visar mig runt överallt det är speciellt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0