Irland - Eire

Så nu sitter jag här i Kildare Town, Irland
En liten stad men ack så söt ska snart ge mig iväg på en liten tur runt och se nån katedral och lite sånt..

Gårdagen spenderades i Dublin med ett gäng tyskor, trevliga tjejer men dom åker alla hem innan sommaren är slut..
Vi satt och åt lunch i St, Stephens Green elelr som jag kallar den Frognerparken Wannbe =) Kommer aldrig komma upp till Frogners klass men den duger, är faktiskt ganska vackert =)

Familjen är trevlig och barnen söta även fast Emma är lite rädd för mig fortfarande =) Men nu pratar hon iaf med mig det gjorde hon inte dom första 24 timmarna.. Darragh å andra sidan snackar järnet och ganska tyst så ibland får jag gissa mig till vad han säger det brukar sluta med att vi båda är grymt förvirrade och han även ganska frustrerad =)

Nu bär det iväg en sväng till, vi hörs folket

Och alla där hemma, I miss you!

Lé Grá! Slan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0