Hello World

Jag har tänkt att kanske jag skulle börja blogga på engelska eftersom att jag bor på Irland men jag orkar helt enkelt inte är så jävla mycket engelska här iaf =)

Livet här knallar på, har gjort lite turist grejer med Frauke, intressant och kul, och guider som babblar i 500 år om ett enda torn, inte jättekul..
Igår var det aupair träff på en pub i Naas, trevligt var det men det inte om jag vill umgås med dom andra människorna.. Men jag har ju mitt lilla gäng med tyskarsom jag får hänga med tills alla dom åker, Frauke på lördag sen åker Maggy nån gång i juni och Mirijam åker hem i juli, får hoppas det kommer annat kul folk sen, finns en rolig spanjorska men hon har engelska som en treåring så inte alltid jag fattar vars hon vill komma med sina konversationer men hon är kul =)

Vill få hit Maria 2 månader i sommar, så kom igen gumman, det är 3 minuter från mitt hus.. Vi kan hänga NON Stop!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men palla dig hit då stumperumpa! :-D

2008-05-15 @ 13:10:12
URL: http://maaaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0