Helgen

Fredag
Hände faktiskt inte ett smack en mycket lugn och skön dag

Lördag
In till Fia i stan, först lalla runt lite och umgås sen hem dit käk lite och sen iväg
Bilträff nästa riktigt trevligt, otroligt så mycket trevligt folk det finns
Och många söta pojkar att titta på
Jag har nu paxat två av dom, har bara inte sagt något till dom =)
Sen var det iväg med bilen en sväng och sen tillbaka oc hem till sängen

Söndag
Fia väcker mig genom att hoppa på sängen samtidigt som hon skrattar en del, inte det bästa sättet att vakna på om man säger så =)
Hemma under dagen och tar det lugnt bara sen sminka sig åka iväg och kolla bilar igen
Ännu trevligare idag och känner mig bekvämare med folket
Och hoppas på att dom tycker likadant
Lite förälskad i dom flesta pga deras absolut helt galna humor
Precis som jag, det gillas =)
Sen på kvällen blev det BJ på studentskiva inte ritkigt där jag och Fia ville vara
Bara genom att gå in höjdes nog åldersgränsen med 4 år
Så det blev en snabb runda i baren och sen dans på högtalaren
Sedan bar det iväg hemåt..

Måndag
Mys i stadsparken med Fia
Äta glass snacka skit och umgås, ritkigt trevligt
Sen iväg och träffa Fia och Freddes kompisar igen
Riktigt kul!
Nu snart dags att sova lite..

--------------------------------------------------------------------------------------

Helgens bästa sagt av mig själv

"
Men på riktigt Fia, är det en fiskmås härinne?"
Detta sa jag på fullaste allvar inne på Plantagen

" Jo men visst sånna därna Prästar är ju lite spännande"

" Men ser du inte skillnaden? Jag är ju mycket brunare på frambenen"

Kan ju säga att detta inte ens hälften av alla mindre smarta saker jag fått ur mig under helgen men men jag bjuder på den

Kommentarer
Postat av: My

Tävla om LdB produkter på min blogg! Allt du behöver göra är att skriva en kommentar!

2008-05-05 @ 22:45:49
URL: http://mymyself.blogg.se
Postat av: Viktoria

Sov så gott!

2008-05-05 @ 22:48:12
URL: http://vickanp.blogg.se
Postat av: emma

Hej!
hoppas din måndag varit okej :)

2008-05-05 @ 22:49:53
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: emma

Hej!
hoppas din måndag varit okej :)

2008-05-05 @ 22:50:04
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0