Hallå hela pressen radio och tv..

Idag för första gången har jag börjat sakna saker därhemma
Jag saknar svenska språket, jag saknar maten (min familj äter bara potatismos, pasta, kött, fiskpinnar, kyckling och okryddad köttfärssås), jag saknar OST och messmör
Famlijen och vänner

Men!
Irland är en dröm, det är så vackert så minst en gång om dagen måste jag nypa mig i armen för att inse att jag faktiskt bor i ett av världens absolut vackraste land, människorna är helt underbara, min familj är ritkigt kul och humorn är helt genial, mina vänner här är än så länge helt okej substitut för er där hemma..

Fast om lilla fröken Maria kommer hit så blir det ju världsklass utan dess like =)

Annars knalalr livet på här, lilljäntan är hemma sjuk (även fast hon springer runt som en torped överallt) och pojken ärvärldens största slarver och har nu börjat visa lite sämre sidor men än så länge inte så farligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0