Ångest

Så nu sitter jag här, ska om 3 timmar åka till flygplatsen
Nu är dagen här, flytten till Irland

Men herregud jag har inte packat!
Och det som jag har packat gör väskan hur full som helst
Vilket gör att jag inte får med mig allt, bara ett handbagage vilket gör att jag inte vet hur jag ska få med mig alla grejer heller eftersom jag måste få med mig datorn..

Va fan har man på sig på Irland?
Jg gissar iaf på att jag inte kommer behöva 5 klänningar och 3 par högklackat..
Men kanske två klänningar =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till nu älskade vän..
Jag hoppas verkligen dom är snälla med min Johanna.
Synd att vi inte hann snacka innan du drog.

Sköt om dig så hörs vi.
Jag älskar dig!

2008-05-10 @ 13:28:00
URL: http://maaaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0