Tankeverksamhet..

Verkar vara någonting jag totalt saknar just nu
Jag vet inte varför men som ni säkert förstått av mina 75 miljoner inlägg om min uteblivna hjärnkapacitet sista tiden så är jag  jätteförvirrad

Just nu är det alldeles för många beslut för mitt trötta huvud
Oslo eller inte?
Irland eller inte?
Uppsala eller inte?
Plugga eller inte?
Choklad elles glass?

Ni vet sånna där LIVSVIKTIGA beslut
Men det går inte så bra för mitt lag just nu
Hjärta, hjärna och mage säger olika saker

Hjärtat säger Oslo, jag har ju allt där
Jag har kompisar, jag är hemma i staden
Jag älskar Oslo och jag mår grymt bra där

Magen säger Irland, det är ju för fan mitt land
Känslan när jag landade där sist var oerhört stark
Jag blev hemma på en gång, jag åkte inte hemifrån när jag lämnade Sverige
Utan jag åkte hem, hem till dom trolska skogarna, regnet, gamla ruiner och fantasiska
slott mitt ute i ingenstans, men framför allt människorna, så öppna så ärliga och så jävla älskvärda

Hjärnan säger Plugga
Jag vet att jag borde, men har jag verkligen motivationen?
Klarar jag pressen som jag som vanligt kommer lägga på mig själv?
Klarar jag av 3-4 år bakom skolbänken igen?
Men det skulle ju vara roligt och jag är lite små sugen, faktiskt

Och en annan sak, magen sa
Choklad!
Men den sa för mycket choklad nu har jag lite ont i magen, faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0