Idag..

Idag är det då meningen att jag ska ha bestämt mig för om jag vill ha jobbet på Irland i Manchester eller vänta och se om jag får något jobb i Oslo.
Och just nu är jag riktigt riktigt kluven, jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra..

Jag har ju faktiskt lovat att flytta till Oslo så egentligen borde jag göra det, men fan Irland vilket äventyr det skulle vara, och bo i enormt vackra Kildare skulle inte vara helt fel eller bo  i Manchester hur häftigt skulle inte det vara?
Jag kan verkligen inte bestämma mig, jag vet inte vad jag vill, eller innerst inne vet jag nog det men jag kan inte göra så, du skulle bli för besviken och jag är rädd att om jag gör det jag vill så måste jag offra våran vänskap och det är det inte värt hur bra jag än skulle må så skulle det vara sämre att förlora dig...



Do you know, who's that girl, who's all alone?
Do you care enough to see? She's in pain and misery...
Do you care to see?

Kommentarer
Postat av: Maria

Du kommer aldrig att förlora mig.
Självklart tycker jag att det är tråkigt men
jag skulle aldrig kunna ha det på mitt samvete om det verkligen är till Irland du vill dra.
Det skulle vara alldeles för egoistiskt av mig.
Jag står alltid bakom dig i alla dina val, glöm inte det.
Oslo finns kvar, det finns även jag.
Jag älskar dig gumman.

2008-03-11 @ 20:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0