Förföljd?

Börjar faktiskt tro att jag har en liten
Otursdemon
Som följer efter mig bara för att göra mig illa..

Har sedan i torsdags gjort mig illa varje dag
Började med ett alldeles för lågt bord som hoppade ( Ja på ritkigt) in i mitt knä
Fortsatte med en finfin bula i fredags efter en fin krock med dörren
Lördagens bidrag var ett par fina rivmärken efter katter
Söndag en finfin huvudvärk efter för många öl
Måndag jag tror att jag på ritkigt att min rygg gick av, skit människor som inte kan hjälpa till när man ska av bussen med barnvagn och en skrikande två åring i famnen..

Och i dag kom nog det finaste
Crash och bang
En skåplucka rätt i skallen, inte skönt och nu senare inte speciellt fint heller

Nu ska jag iväg och måla kök samt slipa väggar
Vet inte hur jag kommer se ut ikväll men säkert
Knasig
Efter denna spännande dag så ska jag in till staden och köpa mig en dator =)

Flytt till Irland är det faktiskt dags för snart
Känns skumt
Skulle ju vara Oslo inte Irland
Men måste erkänna att det här känns inte fel
Bara spännande


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ojdå det där lät inte roligt, men söndagen var ju faktist självförvållad ;) Hoppas du för en bättre dag idag =)

2008-03-19 @ 08:11:48
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0