Dator =)

Jag har köpt mig en fantastisk lite sak
DATOR
Massafin även fast jag har svårt att fatta hur den funkar men det går bra
Den är ny vilket ger mig en jättefin anledning att inte fatta =)
Har även döpt det lilla livet som jag gör med allting annat så nu

Mobilerna Gunvald och Beck
Mp3n Mikey
Min andra dator Signe
Välkommen in i familjen

SweetDude!
Ja, jag vet att jag har titta för mycket på Dude, where´s my car?
Men det kan inte hjälpas, jag diggar den


Imorgon kanske kanske min Maria kommer hit!
GAAAH!! Jag håller alla tummar och tår
Kom kom kom du kan tom få påskmust
Bara du kommer mitt hjärta!



Nu ut och promenera hund i det vackra vädret, får se om det kommer nån liten påskkärring också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0