Imorgon ju..

I morgon är det ju dags, jag ska åka hem..
Lilla underbara Sverige, fast bara två veckor men ändå jag längtar så oerhört men jag håller fast vid vad jag skrev tidigare jag saknar bara familjen de flesta av "vännerna" kan jag faktiskt vara utan..
Kan slå vad om att det i bästa fall är 2 stycken som hör av sig när jag är hemma, men det går bra för jag orkar ändå inte åka som en jävla jojjo mellan folket jag vill vara hemma i mitt rum, i mitt hus, min trädgård och min bondhåla..





Pratade med karln igår, herregud Maria han måste få något annat namn än karln det går inte
Mr muskelknutte? Nää det var töntigt
Galway boy är ju det jag kallar honom men det går ju inte heller
Gaaah jag har tappat förmågan, måste dricka vin så att jag kommer upp i Invalidiussen klass här..
Men oj vad jag babblar det var ju inte det jag skulle skriva saken var ju den att Karln har fått astma
stackars liten, och så blev han sur för att jag skrattade när han berättade det, men det var ju inte mitt fel han lät bara så ynklig och jättesjuk och så var det inte alls så illa som han trodde..






Men iaf nu måste jag ju packa och städa ojojoj vad jag ska städa och ut i regnet och gå till posten förbi läskiga byggjobbare på bron som säger konstiga saker när man går förbi, usch jag vill ha bil och körkort nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0