Kanoners

Vädret i det här landet har varit så himla bra dom senaste dagarna
Jag fattar ingenting, det är Irland ju
Det ska inte vara så här varmt och inte så här mycket sol men jag tänker inte klaga :)

Iaf har ajg lite ångest redan inför nästa helg
Tjejerna ska dra iväg på roadtrip vilket kostar multum och dom bad mig i fredags att följa vilket innebär att jag inte kan för jag har som inte vetat om det tillräckligt längeför att kunna spara pengar
Karln ska åka bort i en vecka
Så jag kommer vara helt solokvist, inga kompisar nada kommer få sitta och ruttna i det här huset själv
vilket kommer göra att min familj tror att jag är dum i huvudet som inte har några kompisar
Hur fan roar man sig själv i tre dagar?


Dessutom har jag ont i magen av hemlängtan idag, jag vill till Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0