Bra helg

Fredagen hemma sova tidigt och läsa bra bok

Lördag
Åkte upp till pojkbästis Fredrik tog en tur till Rullsand där det blåste så in i bomben men har man bestämt mig så har amn så jag var ju självklart tvungen att bada i havet, bättre idéer har jag ju haft i mitt liv måste jag säga
Men när man väl kom i var det hur skönt som helst och pga blåsten så var det jättestora vågor och jag blir ju som ett barn när jag kommer i vatten, älskar verkligen att bada :)
Efter detåkte vi hem lagade jättegod Lasagne tillsammans och knäckte första ölen sen kom Mikey
så vi satt och drack öl och groggade och snackade massa skit, väldans trevligt sen ut på Peters en sväng och en snabb sväng på Brorsans sen hem och sova..

Mitt huvud har inte mått bra idag men nu är min syster hemma från Ösersund så jag kan leka med henne hela tiden, kul kul och imorron kommer min lilla Rackarunge hit så ska ajg vara barnvakt hoppas på bra väder så att vi kan bada haha säger ju att jag är besatt..


-----------------------------
M,
You are not alone
I am here for you
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0