Allsång!

Hade en riktigt mysig dag igår, åkte till Stockholm med pappa och liten syster och gick allsång..
Så jävla svensk grej att göramen ändå har jag aldrig gjort det, men nu är det gjort och jag är nöjd!
Vi fick se Lasse Stefans, Brolle, Amanda Jensen och nån skit duktig norska, ni vet hon som representerade Norge i Eurovison Song Contest, hon var ritkigt grym..

Kvällen innehöll allt, bra musik och mysig familj och inget reng =)
Hann dessutom med lite djurspaning där inne, och bara så att alla vet
När jag blir stor ska jag ha en prickig minigris!
Något annat accepteras inte!

Kommentarer
Postat av: Maria

Maria Haukas heter norskan! :-)

2008-07-09 @ 13:44:23
URL: http://maaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0