En vecka

Det är så länge kvar nu
En vecka!!
Det är ju ingenting, det kommer bara flyga sen är jag där
Hemma
Underbara älskad Oslo
Ursäkta tjatet men jag har fan aldrig längtat så här mycket efter någonting
Någonsin


Annars jobbar jag min sista dag imorgon, känns hel fel
Sorry Uppsala men det känns inte rätt att flytta dit
Även fast det ska vara hem
Men det är det inte
Det är bara en stad där jag har släkt och vänner inget mer
Östersund är som mer en stad jag kan se mig själv bo i
På långsikt
Om det nu inte blir Oslo..

Det är bara ett långt jävla velande i den här bloggen
Och i mitt liv
Alltid
Kan inte bestämma mig för någonting..

Och sist men inte minst
GRATTIS MARTE!
Så glad för din skull, du kommer bli en suverän sjuksyrra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0