Problem?

Vad är det folk har för problem?
Är det så svårt att ha pojkvän och kompisar samtidigt?
Jag förstår inte grejen.
Oj nu blev vi ihop så då måste vi vara tillsammans HELA tiden vi kan knappt gå på toa utan varandra
Va fan är det?
Hur orkar man? Och förstår ni inte hur tråkiga ni är?
Jag vill bara berätta att bara för att ni är tillsammans så har ni faktiskt ett varsitt liv!
Ta hand om om för det är inte alla som står ut med det
Hur glad man än är för deras skull så vill man ibland träffa sin kompis utan att dennes pojk/flickvän är med nonstop
men det förstår dom ju inte och inte har man hjärta att säga det heller..

Nej fy fan om jag någonsin låter en kille gå före kompisar snälla snälla SKJUT MIG!

Kommentarer
Postat av: Maria

Nej fy fan!
Killar kommer och går, vänner består.

Peace out!

2008-02-09 @ 23:48:03
URL: http://maaaria.blogg.se
Postat av: Anonym

du borde ju då ha blivit skjuten för länge sen då ...du kan ju inte skriva nått som du inte står för....

2008-02-10 @ 16:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0