Va, tut?

Så säger Elna när bilar i parkeringshus tutar, det tycker jag är kul.

Men i alla fall, all julshopping är gjord och alla paket är inslagna
Det tycker jag är starkt jobbat utav mig
Om 8 dagar sitter en jag i Björklinge vid den här tiden, eller helt ärligt så sover jag nog
Men vi kan ju låtsas att jag är lite cool och håller mig vaken.
Annars händer ingenting, jag har ätit risgrynsgröt vilket inte var speciellt motbjudande
Jag har en pojkvän som jag inte pratar med det tycker jag är kul
Eller nej det tycker jag inte, men man kan ju låtsas så att jag inte verkar tofflig
Men det är inte jag som står får ickepratandet, det är han
Så nu tycker jag nästan att han kan stanna här och inte följa med till Sverige

Oh som jag längtar hem till Sverige
om 8 dagar sitter jag där på svensk mark med min familj
Jag törs gissa att jag kansek kan få lite glögg och julmust? Det hade jag tyckt var ganska mysigt.
Bara så att ni vet men känn ingen press, jag klarar mig nog (kanske) utan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0