Torsdags Funderingar

Jag har börjat med en ny grej för ofta mitt i nätterna vaknar jag och kommer på saker jag ska fråga folk om
Men imorse blev det knasigt för allt jag har på mitt papper är "Mamma tal"
Så ja mamma tal? Jag fattar ingenting, men det måste ju ha varit nånting speciellt eftersom att jag skrev upp det
Så nu hoppas jag på att komma på det senare.

Andra funderingar finns det massor om, jag har kommit på att distansförhållande är tråkigt
Jag har kommit fram till att mrR retas så mycket för att han tycker det är kul att jag har så himla kort stubin
Den är verkligen jättekort, fast inte med Elna för hon retas inte, det tycker jag är bra
Jag är faktiskt inte så himla rolig som jag tror, det är mest jag som skrattar åt mina skämt inte många andra
Dom har kul åt mig istället, fast Elna, Maria, Lollo och Fia förstår mig
Det är ju kul för er och mig

Lite störande är det att när jag satte mig ner här hade jag ett blogginlägg i huvudet
Det var jättekul men nu kommer jag bara ihåg att det handlade om;
Ramin och Farzads blogg på 1000apor, den är jättebra
Coldplay - Yellow
Vaselin och lypsyl
Pepparkakshus och
Hårspray

Visst låter det som nånting spännande?
Men det får vi aldrig veta.. I alla fall nu ska jag äta lunch



-------------------------------------------------------

And you know for you,
I'd bleed myself dry for you,
I'd bleed myself dry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0