Gaaaaaaah!

Jag blir så less, nu orkar jag inte bråka mer faktiskt
Men det är ju omöjligt att bli sams med den här karln
han är totalt hjärndöd för tillfället och jag är skitsur!
Gud han är så dum!

Ikväll ska jag (Förlåt mamma och pappa)
Men jag ska röka ett paket cigg, sitta hemma hos Elna, dricka vin, bli full och prata skit
Det ska jag göra, men jag ska inte skratta
För det får man tydligen inte göra hemma hos Elna längre

Till Mamma och Marie;
Jag ska ha massa massa tattueringar inte klar på långa vägar
Nej mamma, jag vill inte tattuera in en lila plattång
Och den det skulle blivit var GW och KM på varsin sida av nacken
Ni kan ju fundera ut betydelsen själva =)

Kommentarer
Postat av: mammagerti

Men oj vilket uppvaknande jag fick:/ Fortfarande arg:/ Slöseri med energi mitt Hjärta, inte värt det hur korkat Än allt kan vara. Låter trist hemma hos Elna, är det familjen som bestämt att skratt inte får förekomma eller har nnin möjligen fört oväsen? Tack för tatueringen men vill du verkligen ha mamma och pappa på halsen;D Hoppas att dagen blir bra för dig själv har jah ställt min väckarklocka en timme för tidigt:/ Nu ska jag borsta tänder och dra till praktiken. Puss o Kram Hjärtat Älskar Dig/ mamma

2008-12-08 @ 05:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0