En rubrik.

Gudars idag är en sån där dag igen
Daragh är svinjobbig och Emma har gått in i någon slags dvala..
Och Niamh har varit hemma hela dagen och då tycker hon att precis när jag har börjat med maten och skalat potatis för 5 personer, Då tycker hon det är ett bra läge för att berätta att varken hon eller Cathal ska äta hemma
Sånt här gör mig lite less, hon har ju liksom varit hemma så hon har gott om stunder att säga det på
Men nej hon väljer att göra det precis när jag är klar med all jävla potatis..



Glädjande annars att ha pratat med fina syskonbarn idag
Gulleungar!
Och nu fattar jag faktiskt vad K2 säger, hela tiden!


JOHANNA BÄST!


Kommentarer
Postat av: mammagerti

Chocka dem och gör kroppkakor:D bara för att hon mangler med dig. Puss o Kram



2008-12-16 @ 23:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0