Dumma...

Igår skrev jag ett om jag får säga det själv grymt inlägg, det var skitbra
Men nej, det publicerades inte
Självklart har jag nu ingen aning alls om vad jag skrev, men kul var det
Här lunkar livet på, jul som ska firas om 2 dagar kommer bli konstigt eller kanske inte
Jag har verkligen inte julkänsla alls, den är som bortblåst
Känns som om det är oktober eller något liknande
Emma har slutat med napp så nu ska hon få ta hål i öronen 

Jag längtar hem till Sverige men om 6 dagar är jag där
Hoppas på massa snö..

Elna lämnade mig idag för att fira jul hemma i Ystad, det tycker jag är lite elakt, nu har jag typ ingen att umgås med
För mr R orkar jag inte träffa han bara tjatar om att jag ska fira jul med hans familj och det vill jag inte
Han ska lära sig lite svenska tills vi komemr också men det går inte så bra
Han kan säga söt, pusspuss och Johanna är underbar än så länge, men det får duga =)


Nu ska jag ta en promenad och en dusch sen ska jag ringa mormor så att hon är lugn tills måndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0