Does it feel like christmas?

Nae det gjorde det inte men jul har det vart
Igår var det Irländskt firande vlket innebar att man gick upp kl 06.00 för att öppna julklappar
Vad hände med den fina traditionen att sova kan jag undra
I alla fall vi öpnnade paket, Daragh fick trummor så han rockar järnet, lite jobbigt
Emma fick nån docka mede, häst stall och jeep.

Så vi hängde hela dagen, jag läste böcker, vi spelade spel och umgicks
Sen kom mormor, morfar och morbror på middag.
Det var äckliga ärtor, kalkon, skinka, potatismos och grönsaker typ
Inte så himla lockande eller jo skinkan var grym

Sen blev jag och Morbror Ciáran beroende av Bopit, det är nån leksak som säger
Pull it! Flick it! Twist it! Spinn it! Bopit!
Speciellt kul är det inte men vi är båda ganska dåliga förlorare så vi spelade i sammanlagt 5 timmar
Sen åkte han hem och jag förlorade och då gick jag och la mig, så bra är jag på att förlora :P

Kommentarer
Postat av: mammagerti

Åh, Gud hjælpe dig med den dagen;) Gå upp kl sex før att øppna julisar?? Varfør då? Då ær det ju inget mer spænnande som hænder den dagen:/ Mysko! Ja, dålig førlorare ær du, inget underligt med att du gick o la dig;D Puss o Kram Hjærtat Ælskar Dig

2008-12-26 @ 12:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0