Varför

Varför ska jag alltid fixa allting,
Jag vet precis vad jag har gjort och jag vet att jag sårade dig
Men jag har bett om ursäkt sen är det du som inte godtog den
Och vad kräver du av mig då?
att jag ska vara på dig som en igel så att du blir sur över det istället?

Jag försöker faktiskt fixa det här på mitt vis men jag vet ju inte vad jag ska säga för det går ju inte att göra det ogjort eller hur?
Dumt bara att du tror jag skiter i dig, tänker på dig och du är en av dom bästa som finns
Så klart att jag inte klarar av att be om ursäkt, för vad säger man när man gjort någos så besviken?

Du vet vem du är och jag tycker du kan säga till mig vad du vill att jag gör för att det ska kännas bättre för då gör jag det på en gång...

Första dagen tillbaka till jobbet för övrigt, nice..har saknat mina mongo jobbarkompisar =)
Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Maria

Gumma, ring om du behöver någon att snacka med.
I am right here for you.
*LOVE*

2007-10-23 @ 11:32:00
URL: http://maaaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0