Snart

Snart händer det en massa underbara saker i livet vilket känns riktigt jävla bra för en gångs skull

Ikväll blir det  krogen med Marielle, ska bli skitkul
På fredag hem till Björklinge över helgen för att gå på en militäranhörig dag
På Lördag kommer Han hem
På tisdag så ses vi

Och viktigast av allt om 47 dagar åker jag till Älskade Underbara Oslo
Känns just nu som att jag vet inte om jag kommer komma därifrån
Oslo är hem och jag får ont i magen av att tänka på att jag inte är där
Lyssna på skivorna som Kristin gjort går inte alls
Och tänka på alla människor man lämnade när man åkte går verkligen inte
Oslo fattas mig något så enormt så jag vet inte ens om det är mänskligt
Jag kan inte ens tänka mig känsla av att landa på Gardemoen och ta bussen in till City det kan ju inte bli mer rätt än så.
Älskade underbara Oslo nu kommer jag snart Hem

Kommentarer
Postat av: Maria

Snart är vi hemma gumman.
44 dagar kvar ..

2007-12-16 @ 19:29:29
URL: http://maaaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0