Aj Aj Aj, nu är jag besviken

Man blir lite förundrad över hur puckad man är ibland
Jag snackade nyss med en kille som jag träffade när kompisgänget var ute (Han är alltså en kompis)
MEN
När han säger vi borde rganisera något för nästa veckan
Menade han inte alla vi i gänger utan han och jag
En dejt
Jag vill inte men jag fattde ju inte så jag sa ja
Sen efter 2 timmar fattade jag
Men hur fasen ska man styra av det hela nu då?
Jag vet inte
Jag vill ju vara trevlig
Men jag vill för guds skull icke dejta karln

Kommentarer
Postat av: marie

Men nu hängde jag inte med, är du available så vill ju JAG ha dig!

2010-03-23 @ 20:28:14
URL: http://mynameismarie.blogg.se/
Postat av: Elna

Åh nej! ofrivilliga dejter är dom värsta ;)

2010-03-30 @ 23:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0