Watcha Say

Det finns vissa saker som jag tycker mycket illa om i denna värld (utöver fåglar, fiskar och fötter som är det äckligaste som finns)

1, Att skotta uppfarten
2, Hämta ved innan man har skottat (annars också iofs)
3, Promenera hund bara för att upptäcka att man helt plötsligt står med snö upp till knäna
4, Packa när man ska åka bort, vad tar man med sig?
5, Tappa bort mina favorit skor
6, Hitta skorna och inse att dom är trasiga!
7, Kaffe (Fast det luktar gott)
8, Eurosport som vägrar sända Snookern i tid
9, Låta så här ytlig som jag gör nu
10, Vara precis så ytlig som jag låter


Nu vet ni och jag måste packa vidare eller pyssla med min nya dator som jag inte ritkigt förstår mig på ännu
Men den fin.. Tjoffsan heter den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0